Diskuse

Know how se nedá obejít,

10.2.2015 21:47 vložil Michal

televizní triky ovšem produktivním strukturám nepřejí. Divák má být závislý, návykový, aby reklamy na zbytečné a špatné věci měly účinek. Tak jsou systémově drceny předpoklady lidských zdravých kontaktů a vztahů.

Nejen muslimové, ale i v naší tradici máme dost zkušeností nejen jak co funguje, ale i jak napravit, co se i kazí. Jen marketing je silnější, kromě zboží musí dnes prodat i politiky kdekým nastrčené. Výchova k naučené bezmoci, k zdětinštění, lacinosti, pohodlí je ovšem silnější destrukce než protektorát či okupace.

Potíž je početí i porod, chybí fyzická i osobní kondice, ze života je strach, člověk bez budoucnosti je fakticky mrtvým, ač ještě se hýbe a mluví. Zbytečné národy vymírají, příroda funguje.


Reagovat v této diskusi může jen registrovaný uživatel. V případě zájmu se registrujte ZDE. Pokud jste již registrován/a, můžete se přihlásit ZDE.



Aktuální číslo 23 2. – 8. června 2020

Církev opět křtí dospělé a biřmuje

Měli být pokřtěni na Velikonoce, kvůli pandemii muselo však kolem 1 200 čekatelů na křest počkat až do uplynulého víkendu, na slavnost Seslání Ducha Svatého. Odklad…

celý článek


Stavbu tisíciletí v Berlíně ozdobil kříž

Rozměrný pozlacený kříž korunoval minulý týden kopuli Humboldtova fóra v Berlíně. Symbolicky se tak završila obnova někdejšího královského sídla i několikaletá debata…

celý článek


Moc, která nedrtí silou

Ústředním tématem Ježíšova kázání byla zvěst o blížícím se Božím království. Svým posluchačům se tak snažil přiblížit, co tato skutečnost doopravdy znamená.…

celý článek


Co jste chtěli vědět o umění

Umění nerozumíte, výstavy vás nebaví a věci, které se dnes vydávají za umělecké, vám přijdou jako snůška šíleností. Nejste sami. A proto vznikla svěží publikace…

celý článek




Redakční systém WebRedakce - NETservis s.r.o. © 2020

© Katolický týdeník 2004 - 2018, všechna práva vyhrazena     Mapa webu RSS kanál XML Sitemap  |  Online platby přes GoPay