Diskuse

Know how se nedá obejít,

10.2.2015 21:47 vložil Michal

televizní triky ovšem produktivním strukturám nepřejí. Divák má být závislý, návykový, aby reklamy na zbytečné a špatné věci měly účinek. Tak jsou systémově drceny předpoklady lidských zdravých kontaktů a vztahů.

Nejen muslimové, ale i v naší tradici máme dost zkušeností nejen jak co funguje, ale i jak napravit, co se i kazí. Jen marketing je silnější, kromě zboží musí dnes prodat i politiky kdekým nastrčené. Výchova k naučené bezmoci, k zdětinštění, lacinosti, pohodlí je ovšem silnější destrukce než protektorát či okupace.

Potíž je početí i porod, chybí fyzická i osobní kondice, ze života je strach, člověk bez budoucnosti je fakticky mrtvým, ač ještě se hýbe a mluví. Zbytečné národy vymírají, příroda funguje.


Reagovat v této diskusi může jen registrovaný uživatel. V případě zájmu se registrujte ZDE. Pokud jste již registrován/a, můžete se přihlásit ZDE.



Aktuální číslo 34 16. – 22. srpna 2022

Festival plný radosti z víry

Celostátním setkáním mládeže v Hradci Králové provedl příběh sv. Pavla. „Vstaň! Udělám z tebe svědka toho, co jsi viděl,“ znělo motto týdne.

celý článek


Kardinál Czerny navštívil Osvětim

Někdejší nacistický vyhlazovací tábor v Osvětimi navštívil s delegací polských biskupů kardinál Michael Czerny 9. srpna – v den 80. výročí smrti sv. Terezie Benedikty od Kříže.

celý článek


Zažehnout oheň poznávání

Na univerzitě, v klášteře, farním pastoračním centru nebo u počítače. Vzdělávat se dá skoro všude. S novým školním rokem se rozbíhají některé pravidelné kurzy.

celý článek


Nebát se psát vlastní příběh

Ti starší z nás pamatují mnohé. Příběhy radostné i ty jiné, zkušenosti draze zaplacené, momenty, o kterých se jen těžko mluví. Jak se ale o nich dozvědět, když babička…

celý článek




Redakční systém WebRedakce - NETservis s.r.o. © 2022

© Katolický týdeník 2004 - 2018, všechna práva vyhrazena     Mapa webu RSS kanál XML Sitemap  |  Online platby přes GoPay