Diskuse

Spíše jen marketing doveden k dokonalosti

14.1.2014 20:38 vložil Michal

Product placement od začátku do konce. Ideální manipulace "živým" světem, hypnabilita je záchranou televizí.

Lze si představit seriál něco sdělující, nejen emoce. Ale ten nelze prodat, divák si žádá být regresí nemluvnětem, které je konejšeno, stimulováno, opečováno. Takto poškozená bytost ovšem je nezaměstnavatelná. Žije v iluzorním světě lží, má diagnozu naučené bezmoci a nárok na sociální síť.

Kdo není celebrita, jako by nežil, alespoň banku vykrást, pobít lidi útěkem před policií. O marasmu pseudorodiny lépe mlčet.


Reagovat v této diskusi může jen registrovaný uživatel. V případě zájmu se registrujte ZDE. Pokud jste již registrován/a, můžete se přihlásit ZDE.



Aktuální číslo 39 26. září – 2. října 2023

Na křižovatce civilizací v Marseille

Důraz na téma migrace a soužití lidí z různých kultur kladl papež František při svém dvoudenním pobytu ve francouzské Marseille (22. a 23. září). Znovu se tak vydal…

celý článek


Tři kroky k vnitřní svobodě

„Nemůžeme se stát opravdu svobodnými, pokud nepřijmeme, že ne vždy jsme svobodní,“ říká P. Jacques Philippe, který byl letos hlavním hostem na charismatické konferenci v Brně.

celý článek


Najít pokoj v tekuté společnosti

Jak budeme pěstovat dar pokoje my – křesťané 21. století? Tuto otázku rozebíral opat novodvorského trapistického kláštera na Fóru o míru v benediktinském opatství Pannonhalma…

celý článek


Tajemný host, zkouška pro farnost

Když do vaší farnosti přijde nevěřící, čeho si všimne, jak se bude cítit? Bude rozumět tomu, co se kolem děje? A s jakými pocity bude odcházet? Napovědět může nový…

celý článek




Redakční systém WebRedakce - NETservis s.r.o. © 2023

© Katolický týdeník 2004 - 2018, všechna práva vyhrazena     Mapa webu RSS kanál XML Sitemap  |  Online platby přes GoPay