Diskuse

Žít z mediálního marketingu,

12.6.2013 21:07 vložil Michal

místo na programu a spávě země pracovat na tom, jak obelstít voliče, aby strana nebyla spojena se svým podílem na moci ... ani, to jsou zlatá šedesátá, jakkoliv Protektorát byl smutný, něco cti ještě připouštěl. Náplava bolševismu smetla co přežilo hravě, již nejde o službu zemi, jde o PR, manipulace, komerční triky...

Media se stala parodií reality v rukou vlivných sponsorů, zda zadají inzerci nebo obsadí Hrad, kdo je nastaven na úspěch, musí se připojit. Zkáza etické struktury země - legitimizované tisíciletím produktivity- likvidací legitimního státu 1918 otevřela stavidla nacionalismu. Ten zašel na úbytě (vyjma ksčm a fotbalu) záhy, zbyl obchod.

Principem obchodu je prodat zbytečné a špatné, stačí tedy vytáhnout bezvýznamný subjekt, zda potomka savce ze ZOO nebo notorického funkcionáře, a je vystaráno.



Reagovat v této diskusi může jen registrovaný uživatel. V případě zájmu se registrujte ZDE. Pokud jste již registrován/a, můžete se přihlásit ZDE.



Aktuální číslo 8 19. – 25. února 2019

Oslavy věrozvěstů napříč Evropou

Mezinárodní sympozium v Čenstochové zahájilo jubilejní rok s připomínkou 1 150 let od smrti sv. Cyrila.

celý článek


Teologické fakulty lákají ke studiu

Začátek roku je pro maturující studenty také časem výběru vysoké školy. O jejich zájem s ostatními obory soupeří i teologické fakulty.

celý článek


Jako když přeskočí jiskra

„Křesťané neznající humor žijí daleko od hory blahoslavenství,“ napsal kdysi morální teolog Bernhard Häring a rozhodně to nemyslel jako bonmot. Zkrátka humor ke zdravé…

celý článek


Manželství a spory: ruku v ruce

Prakticky všichni, kdo žijí blízký a intenzivní vztah v manželství, jistě potvrdí, že k němu konflikty patří.

celý článek




Redakční systém WebRedakce - NETservis s.r.o. © 2019

© Katolický týdeník 2004 - 2018, všechna práva vyhrazena     Mapa webu RSS kanál XML Sitemap  |  Online platby přes GoPay