Diskuse

Know how se nedá obejít,

10.2.2015 21:47 vložil Michal

televizní triky ovšem produktivním strukturám nepřejí. Divák má být závislý, návykový, aby reklamy na zbytečné a špatné věci měly účinek. Tak jsou systémově drceny předpoklady lidských zdravých kontaktů a vztahů.

Nejen muslimové, ale i v naší tradici máme dost zkušeností nejen jak co funguje, ale i jak napravit, co se i kazí. Jen marketing je silnější, kromě zboží musí dnes prodat i politiky kdekým nastrčené. Výchova k naučené bezmoci, k zdětinštění, lacinosti, pohodlí je ovšem silnější destrukce než protektorát či okupace.

Potíž je početí i porod, chybí fyzická i osobní kondice, ze života je strach, člověk bez budoucnosti je fakticky mrtvým, ač ještě se hýbe a mluví. Zbytečné národy vymírají, příroda funguje.


Reagovat v této diskusi může jen registrovaný uživatel. V případě zájmu se registrujte ZDE. Pokud jste již registrován/a, můžete se přihlásit ZDE.



Aktuální číslo 37 10. – 16. září 2019

Naděje, pokoj a smíření pro Afriku

Během týdenní cesty do tří afrických zemí – do Mozambiku, na Madagaskar a Mauricius – navštívil papež František charitní centra, nemocnice, mluvil k politikům, duchovním,…

celý článek


Škola jako bezpečný přístav

Jak by měl vypadat ideální učitel našich dětí? „Chytrý,“ myslí si jeden rodič. „Spíše empatický,“ pomyslí si druhý. „Co třeba Jan Amos Komenský?“ podotkne poslední.

celý článek


Blízká setkávání na každý den v roce

Inspirativní čtení na každý den, a k tomu kvalitní obrazový doprovod, katolické kalendárium i přehled církevních úřadů a médií v ČR přináší nové vydání Cyrilometodějského…

celý článek


Jak mluvit o Božích přikázáních?

Desatero. Zákon, který Bůh dal Mojžíšovi před více než třemi tisíci lety, tisíce kilometrů od nás. A stále je platný! Jak o něm mluvit s dětmi, aby ho neměly jen…

celý článek




Redakční systém WebRedakce - NETservis s.r.o. © 2019

© Katolický týdeník 2004 - 2018, všechna práva vyhrazena     Mapa webu RSS kanál XML Sitemap  |  Online platby přes GoPay