Diskuse

Know how se nedá obejít,

10.2.2015 21:47 vložil Michal

televizní triky ovšem produktivním strukturám nepřejí. Divák má být závislý, návykový, aby reklamy na zbytečné a špatné věci měly účinek. Tak jsou systémově drceny předpoklady lidských zdravých kontaktů a vztahů.

Nejen muslimové, ale i v naší tradici máme dost zkušeností nejen jak co funguje, ale i jak napravit, co se i kazí. Jen marketing je silnější, kromě zboží musí dnes prodat i politiky kdekým nastrčené. Výchova k naučené bezmoci, k zdětinštění, lacinosti, pohodlí je ovšem silnější destrukce než protektorát či okupace.

Potíž je početí i porod, chybí fyzická i osobní kondice, ze života je strach, člověk bez budoucnosti je fakticky mrtvým, ač ještě se hýbe a mluví. Zbytečné národy vymírají, příroda funguje.


Reagovat v této diskusi může jen registrovaný uživatel. V případě zájmu se registrujte ZDE. Pokud jste již registrován/a, můžete se přihlásit ZDE.



Aktuální číslo 3 15. – 21. ledna 2019

Panamské Jezulátko přivítalo Čechy

Panama přivítá na Světovém dni mládeže 22.–27. ledna více než 200 tisíc mladých lidí ze 155 zemí světa. Na místě jsou už čeští poutníci se dvěma biskupy.

celý článek


Tři králové v bance i v Senátu

Do Tříkrálové sbírky se stále častěji zapojují i firmy. Většina z nich zve koledníky, které vyšle Charita. V České spořitelně uspořádali sbírku sami zaměstnanci.…

celý článek


Jan Palach: Jak reagovala církev?

Palachův čin otřásl celou tehdejší společností. Reagovali na něj i představitelé církve – a to jak domácí, tak i světové.

celý článek


Karmelitky si staví klášter

Sestra karmelitka se zednickým kladívkem, kolečkem či za volantem traktoru. Takové obrázky lze spatřit v Drastech, osadě nedaleko Prahy. V prostorách bývalého statku tu roste…

celý článek




Redakční systém WebRedakce - NETservis s.r.o. © 2019

© Katolický týdeník 2004 - 2018, všechna práva vyhrazena     Mapa webu RSS kanál XML Sitemap  |  Online platby přes GoPay