Diskuse

Know how se nedá obejít,

10.2.2015 21:47 vložil Michal

televizní triky ovšem produktivním strukturám nepřejí. Divák má být závislý, návykový, aby reklamy na zbytečné a špatné věci měly účinek. Tak jsou systémově drceny předpoklady lidských zdravých kontaktů a vztahů.

Nejen muslimové, ale i v naší tradici máme dost zkušeností nejen jak co funguje, ale i jak napravit, co se i kazí. Jen marketing je silnější, kromě zboží musí dnes prodat i politiky kdekým nastrčené. Výchova k naučené bezmoci, k zdětinštění, lacinosti, pohodlí je ovšem silnější destrukce než protektorát či okupace.

Potíž je početí i porod, chybí fyzická i osobní kondice, ze života je strach, člověk bez budoucnosti je fakticky mrtvým, ač ještě se hýbe a mluví. Zbytečné národy vymírají, příroda funguje.


Reagovat v této diskusi může jen registrovaný uživatel. V případě zájmu se registrujte ZDE. Pokud jste již registrován/a, můžete se přihlásit ZDE.



Aktuální číslo 38 18. – 24. září 2018

Letní rekord koledníků

Slova „Tříkrálová sbírka“ a „rekordní“ se vedle sebe ocitají ve zprávách o výsledcích koledování. Nového rekordu se ovšem koledníkům podařilo dosáhnout minulou…

celý článek


Mluví se o nich na každém rohu

Co znamená výraz „křesťanské hodnoty“? Jak se zvěst evangelia může změnit v hodnotový systém? Jak je možné, že se „křesťanské hodnoty“ stávají zásadním…

celý článek


Výchova k občanství

Demokracie nemůže bez osobní odpovědnosti občanů za věci veřejné dobře fungovat, a právě proto vyžaduje neustálou výchovu – a to nejen mládeže, ale i dospělých.

celý článek


Jak se Pobaltí chystá na příjezd papeže?

V předvečer papežovy návštěvy pobaltských zemí – Estonska, Lotyšska a Litvy – odpověděl na dotazy KT PHILIPPE JOURDAN, francouzský biskup, který od roku 2005 působí…

celý článek




Redakční systém WebRedakce - NETservis s.r.o. © 2018

© Katolický týdeník 2004 - 2018, všechna práva vyhrazena     Mapa webu RSS kanál XML Sitemap  |  Online platby přes GoPay