Diskuse

Spíše jen marketing doveden k dokonalosti

14.1.2014 20:38 vložil Michal

Product placement od začátku do konce. Ideální manipulace "živým" světem, hypnabilita je záchranou televizí.

Lze si představit seriál něco sdělující, nejen emoce. Ale ten nelze prodat, divák si žádá být regresí nemluvnětem, které je konejšeno, stimulováno, opečováno. Takto poškozená bytost ovšem je nezaměstnavatelná. Žije v iluzorním světě lží, má diagnozu naučené bezmoci a nárok na sociální síť.

Kdo není celebrita, jako by nežil, alespoň banku vykrást, pobít lidi útěkem před policií. O marasmu pseudorodiny lépe mlčet.


Reagovat v této diskusi může jen registrovaný uživatel. V případě zájmu se registrujte ZDE. Pokud jste již registrován/a, můžete se přihlásit ZDE.



Aktuální číslo 17 23. – 29. dubna 2019

Svátky naplněné novou nadějí

S novou nadějí a také se změnami, které tuto naději posilují, prožívají velikonoční svátky křesťané v zemích, kde církev čelí diskriminaci nebo přehlížení.

celý článek


Přišli o schránku, ne o poklad

Vidět kostel v plamenech nechá málokoho zcela chladným. Zvlášť když jde o chrám, který reprezentuje západní křesťanství, a navíc vzplane jen několik dní předtím,…

celý článek


Noc kostelů už za měsíc

Za měsíc – 24. května – se otevřou brány kostelů po celém Česku. Přihlášeno je jich už přes 1 360.

celý článek


Charta práv rodiny

V současné době se ve společnosti mnoho diskutuje o rodině, která je v krizi. Hledají se nové představy a někdy je vidět, že i věřící se těžko orientují. Jak být…

celý článek




Redakční systém WebRedakce - NETservis s.r.o. © 2019

© Katolický týdeník 2004 - 2018, všechna práva vyhrazena     Mapa webu RSS kanál XML Sitemap  |  Online platby přes GoPay