Diskuse

Spíše jen marketing doveden k dokonalosti

14.1.2014 20:38 vložil Michal

Product placement od začátku do konce. Ideální manipulace "živým" světem, hypnabilita je záchranou televizí.

Lze si představit seriál něco sdělující, nejen emoce. Ale ten nelze prodat, divák si žádá být regresí nemluvnětem, které je konejšeno, stimulováno, opečováno. Takto poškozená bytost ovšem je nezaměstnavatelná. Žije v iluzorním světě lží, má diagnozu naučené bezmoci a nárok na sociální síť.

Kdo není celebrita, jako by nežil, alespoň banku vykrást, pobít lidi útěkem před policií. O marasmu pseudorodiny lépe mlčet.


Reagovat v této diskusi může jen registrovaný uživatel. V případě zájmu se registrujte ZDE. Pokud jste již registrován/a, můžete se přihlásit ZDE.



Aktuální číslo 8 19. – 25. února 2019

Oslavy věrozvěstů napříč Evropou

Mezinárodní sympozium v Čenstochové zahájilo jubilejní rok s připomínkou 1 150 let od smrti sv. Cyrila.

celý článek


Teologické fakulty lákají ke studiu

Začátek roku je pro maturující studenty také časem výběru vysoké školy. O jejich zájem s ostatními obory soupeří i teologické fakulty.

celý článek


Jako když přeskočí jiskra

„Křesťané neznající humor žijí daleko od hory blahoslavenství,“ napsal kdysi morální teolog Bernhard Häring a rozhodně to nemyslel jako bonmot. Zkrátka humor ke zdravé…

celý článek


Manželství a spory: ruku v ruce

Prakticky všichni, kdo žijí blízký a intenzivní vztah v manželství, jistě potvrdí, že k němu konflikty patří.

celý článek




Redakční systém WebRedakce - NETservis s.r.o. © 2019

© Katolický týdeník 2004 - 2018, všechna práva vyhrazena     Mapa webu RSS kanál XML Sitemap  |  Online platby přes GoPay