Diskuse

Spíše jen marketing doveden k dokonalosti

14.1.2014 20:38 vložil Michal

Product placement od začátku do konce. Ideální manipulace "živým" světem, hypnabilita je záchranou televizí.

Lze si představit seriál něco sdělující, nejen emoce. Ale ten nelze prodat, divák si žádá být regresí nemluvnětem, které je konejšeno, stimulováno, opečováno. Takto poškozená bytost ovšem je nezaměstnavatelná. Žije v iluzorním světě lží, má diagnozu naučené bezmoci a nárok na sociální síť.

Kdo není celebrita, jako by nežil, alespoň banku vykrást, pobít lidi útěkem před policií. O marasmu pseudorodiny lépe mlčet.


Reagovat v této diskusi může jen registrovaný uživatel. V případě zájmu se registrujte ZDE. Pokud jste již registrován/a, můžete se přihlásit ZDE.



Aktuální číslo 4 22. – 28. ledna 2019

V Panamě jako doma

Stovky tisíc mladých z celého světa, biskupové, prezidenti a papež František se setkávají na Světovém dni mládeže v Panamě.

celý článek


Armáda má tři nové kaplany

Tři nové kaplany vyslaly církve minulý týden do služby v armádě. Jsou členy nekatolických církví. Slavnostního aktu se účastnily i celé jejich rodiny, včetně dětí.…

celý článek


Misie je velké dobrodružství

Když se její autobus objevil ve městě, vždycky vzbudil zájem. Britka MIRIAM SWAFFIELDOVÁ se totiž rozhodla pořídit si tento dopravní prostředek k evangelizaci, které se…

celý článek


Zachytit problémy včas

To dítě je najednou nějaké divné. Občas si stěžuje na spolužáky ve škole. Nechce se mu ráno vstávat. Bolí ho břicho nebo hlava. I známky má poslední dobou nějaké…

celý článek




Redakční systém WebRedakce - NETservis s.r.o. © 2019

© Katolický týdeník 2004 - 2018, všechna práva vyhrazena     Mapa webu RSS kanál XML Sitemap  |  Online platby přes GoPay