Diskuse

Spíše jen marketing doveden k dokonalosti

14.1.2014 20:38 vložil Michal

Product placement od začátku do konce. Ideální manipulace "živým" světem, hypnabilita je záchranou televizí.

Lze si představit seriál něco sdělující, nejen emoce. Ale ten nelze prodat, divák si žádá být regresí nemluvnětem, které je konejšeno, stimulováno, opečováno. Takto poškozená bytost ovšem je nezaměstnavatelná. Žije v iluzorním světě lží, má diagnozu naučené bezmoci a nárok na sociální síť.

Kdo není celebrita, jako by nežil, alespoň banku vykrást, pobít lidi útěkem před policií. O marasmu pseudorodiny lépe mlčet.


Reagovat v této diskusi může jen registrovaný uživatel. V případě zájmu se registrujte ZDE. Pokud jste již registrován/a, můžete se přihlásit ZDE.



Aktuální číslo 20 14. – 20. května 2019

Biskupové k eurovolbám

Příští týden, v pátek 24. a sobotu 25. května, volíme 21 zástupců do Evropského parlamentu. „Podpořme svým hlasem křesťanskou tvář Evropy,“ vyzývají čeští…

celý článek


Zastavte represe věřících, žádá svět Čínu

Situace křesťanů v Číně se zhoršuje – varuje zpráva americké vládní agentury pro svobodu vyznání ve světě USCIRF. Totéž platí i pro další náboženství. Kritické…

celý článek


Půjde o budoucnost Evropy

Od čtvrtka 23. do neděle 26. května budou obyvatelé všech členských států Evropské unie volit své zástupce do Evropského parlamentu. Jít k volbám vyzývají křesťany…

celý článek


Patron „lidí od vody“

Vzpomenete si na sv. Jana Nepomuckého, když se procházíte po známém Karlově mostě? Na kamenném zábradlí směrem k Pražskému hradu každého upoutá do hladka ohlazený…

celý článek




Redakční systém WebRedakce - NETservis s.r.o. © 2019

© Katolický týdeník 2004 - 2018, všechna práva vyhrazena     Mapa webu RSS kanál XML Sitemap  |  Online platby přes GoPay