Diskuse

Spíše jen marketing doveden k dokonalosti

14.1.2014 20:38 vložil Michal

Product placement od začátku do konce. Ideální manipulace "živým" světem, hypnabilita je záchranou televizí.

Lze si představit seriál něco sdělující, nejen emoce. Ale ten nelze prodat, divák si žádá být regresí nemluvnětem, které je konejšeno, stimulováno, opečováno. Takto poškozená bytost ovšem je nezaměstnavatelná. Žije v iluzorním světě lží, má diagnozu naučené bezmoci a nárok na sociální síť.

Kdo není celebrita, jako by nežil, alespoň banku vykrást, pobít lidi útěkem před policií. O marasmu pseudorodiny lépe mlčet.


Reagovat v této diskusi může jen registrovaný uživatel. V případě zájmu se registrujte ZDE. Pokud jste již registrován/a, můžete se přihlásit ZDE.



Aktuální číslo 46 13. – 19. listopadu 2018

Česká pomoc křesťanům na Blízkém východě

Zbořené kostely, vypálené domy, ale také snaha vrátit do válkou zničených míst život provázely delegaci v čele s arcibiskupem Janem Graubnerem při cestě po severním Iráku.

celý článek


Drony skenují dřevěné kostely

Kolem dřevěných kostelů v ostravsko-opavské diecézi je živo, létají tu drony a snímá je skener.

celý článek


Jak přiblížit Evropu lidem?

Do květnových voleb do Evropského parlamentu, které ovlivní další fungování Evropské unie, zbývá půl roku. Evropská strana lidová, která sdružuje převážně křesťanské…

celý článek


DARUJTE KATOLICKÝ TÝDENÍK

Už začínáte přemýšlet nad dárky pod stromeček? Tím naším můžete povznášet, inspirovat a (in)formovat po celý rok!

celý článek




Redakční systém WebRedakce - NETservis s.r.o. © 2018

© Katolický týdeník 2004 - 2018, všechna práva vyhrazena     Mapa webu RSS kanál XML Sitemap  |  Online platby přes GoPay