Diskuse

Demokracie nebo mediální marketing?

20.1.2015 22:55 vložil Michal

To není jen volební kampaň zřejmě za miliardy (vidíme vrchol ledovce), ale i všední masáž televizí a publicistikou určeným směrem. Kázání bývala nabídka, norma byl text, tedy Písmo. Tak možnost rozvoje, tvořivosti, života. Zmizelo obojí, kázání se píší, Písmo se překládá podle chuti a objednávky. Nastupuje "veřejné mínění" a "popularita", marketingem pravidelně proměňované, jak zní objednávka. Katolíci mívali hodinu náboženské výuky denně, tak byli v obraze, dnes jen nadpis a pochodující nejlépe celebrita, na kterou se "kouká" jako na obrazovku, bez osobního, bez zpětné vazby. Bez participace, bez subsidiarity.


Reagovat v této diskusi může jen registrovaný uživatel. V případě zájmu se registrujte ZDE. Pokud jste již registrován/a, můžete se přihlásit ZDE.



Aktuální číslo 38 18. – 24. září 2018

Letní rekord koledníků

Slova „Tříkrálová sbírka“ a „rekordní“ se vedle sebe ocitají ve zprávách o výsledcích koledování. Nového rekordu se ovšem koledníkům podařilo dosáhnout minulou…

celý článek


Mluví se o nich na každém rohu

Co znamená výraz „křesťanské hodnoty“? Jak se zvěst evangelia může změnit v hodnotový systém? Jak je možné, že se „křesťanské hodnoty“ stávají zásadním…

celý článek


Výchova k občanství

Demokracie nemůže bez osobní odpovědnosti občanů za věci veřejné dobře fungovat, a právě proto vyžaduje neustálou výchovu – a to nejen mládeže, ale i dospělých.

celý článek


Jak se Pobaltí chystá na příjezd papeže?

V předvečer papežovy návštěvy pobaltských zemí – Estonska, Lotyšska a Litvy – odpověděl na dotazy KT PHILIPPE JOURDAN, francouzský biskup, který od roku 2005 působí…

celý článek




Redakční systém WebRedakce - NETservis s.r.o. © 2018

© Katolický týdeník 2004 - 2018, všechna práva vyhrazena     Mapa webu RSS kanál XML Sitemap  |  Online platby přes GoPay