Diskuse

Demokracie nebo mediální marketing?

20.1.2015 22:55 vložil Michal

To není jen volební kampaň zřejmě za miliardy (vidíme vrchol ledovce), ale i všední masáž televizí a publicistikou určeným směrem. Kázání bývala nabídka, norma byl text, tedy Písmo. Tak možnost rozvoje, tvořivosti, života. Zmizelo obojí, kázání se píší, Písmo se překládá podle chuti a objednávky. Nastupuje "veřejné mínění" a "popularita", marketingem pravidelně proměňované, jak zní objednávka. Katolíci mívali hodinu náboženské výuky denně, tak byli v obraze, dnes jen nadpis a pochodující nejlépe celebrita, na kterou se "kouká" jako na obrazovku, bez osobního, bez zpětné vazby. Bez participace, bez subsidiarity.


Reagovat v této diskusi může jen registrovaný uživatel. V případě zájmu se registrujte ZDE. Pokud jste již registrován/a, můžete se přihlásit ZDE.



Aktuální číslo 16 16. – 22. dubna 2019

Radost Velké noci zrozená z bolesti

Prožíváme Svatý týden, živou připomínku Kristova umučení a vzkříšení.

celý článek


Mladí lidé se setkali s biskupy

Na pět tisíc mladých lidí se den před Květnou nedělí setkalo v diecézích se svými biskupy v rámci Světového dne mládeže.

celý článek


Obdělávat půdu je umění

Vesnice se vylidňují. Většina půdy je dnes v rukou velkovýroby, jen asi třetinu jí obhospodařují rodinné farmy. Proto nejen do kostelů, ale i k nakládání s půdou jsou…

celý článek


Anketa: Za co vděčím kněžím?

Média už delší dobu plní odhalení sexuálního zneužívání v církvi. Někdy kvůli tomu podléháme pokušení zapomínat, že většina kněží slouží poctivě, oddaně…

celý článek




Redakční systém WebRedakce - NETservis s.r.o. © 2019

© Katolický týdeník 2004 - 2018, všechna práva vyhrazena     Mapa webu RSS kanál XML Sitemap  |  Online platby přes GoPay