Diskuse

Demokracie nebo mediální marketing?

20.1.2015 22:55 vložil Michal

To není jen volební kampaň zřejmě za miliardy (vidíme vrchol ledovce), ale i všední masáž televizí a publicistikou určeným směrem. Kázání bývala nabídka, norma byl text, tedy Písmo. Tak možnost rozvoje, tvořivosti, života. Zmizelo obojí, kázání se píší, Písmo se překládá podle chuti a objednávky. Nastupuje "veřejné mínění" a "popularita", marketingem pravidelně proměňované, jak zní objednávka. Katolíci mívali hodinu náboženské výuky denně, tak byli v obraze, dnes jen nadpis a pochodující nejlépe celebrita, na kterou se "kouká" jako na obrazovku, bez osobního, bez zpětné vazby. Bez participace, bez subsidiarity.


Reagovat v této diskusi může jen registrovaný uživatel. V případě zájmu se registrujte ZDE. Pokud jste již registrován/a, můžete se přihlásit ZDE.



Aktuální číslo 45 6. – 12. listopadu 2018

Sto let od konce války

11. listopadu si svět připomene konec první světové války. Česká katolická církev a církve sdružené v Ekumenické radě církví se připojují k iniciativě britské ambasády…

celý článek


Asia Bibi je nevinná

„Nemůžu tomu uvěřit! Oni mě doopravdy pustí?!“ Taková byla první reakce třiapadesátileté pákistánské křesťanky Asie Bibi, když se dozvěděla, že ji tamní nejvyšší…

celý článek


Barrandov se dočká kostela

Více než deset let nevznikl v hlavním městě nový kostel. Změnit se to má za dva roky, kdy by měl být dokončen kostel a komunitní centrum Krista Spasitele na Barrandově.…

celý článek


DARUJTE KATOLICKÝ TÝDENÍK

Už začínáte přemýšlet nad dárky pod stromeček? Tím naším můžete povznášet, inspirovat a (in)formovat po celý rok!

celý článek




Redakční systém WebRedakce - NETservis s.r.o. © 2018

© Katolický týdeník 2004 - 2018, všechna práva vyhrazena     Mapa webu RSS kanál XML Sitemap  |  Online platby přes GoPay