Diskuse

Demokracie nebo mediální marketing?

20.1.2015 22:55 vložil Michal

To není jen volební kampaň zřejmě za miliardy (vidíme vrchol ledovce), ale i všední masáž televizí a publicistikou určeným směrem. Kázání bývala nabídka, norma byl text, tedy Písmo. Tak možnost rozvoje, tvořivosti, života. Zmizelo obojí, kázání se píší, Písmo se překládá podle chuti a objednávky. Nastupuje "veřejné mínění" a "popularita", marketingem pravidelně proměňované, jak zní objednávka. Katolíci mívali hodinu náboženské výuky denně, tak byli v obraze, dnes jen nadpis a pochodující nejlépe celebrita, na kterou se "kouká" jako na obrazovku, bez osobního, bez zpětné vazby. Bez participace, bez subsidiarity.


Reagovat v této diskusi může jen registrovaný uživatel. V případě zájmu se registrujte ZDE. Pokud jste již registrován/a, můžete se přihlásit ZDE.



Aktuální číslo 3 15. – 21. ledna 2019

Panamské Jezulátko přivítalo Čechy

Panama přivítá na Světovém dni mládeže 22.–27. ledna více než 200 tisíc mladých lidí ze 155 zemí světa. Na místě jsou už čeští poutníci se dvěma biskupy.

celý článek


Tři králové v bance i v Senátu

Do Tříkrálové sbírky se stále častěji zapojují i firmy. Většina z nich zve koledníky, které vyšle Charita. V České spořitelně uspořádali sbírku sami zaměstnanci.…

celý článek


Jan Palach: Jak reagovala církev?

Palachův čin otřásl celou tehdejší společností. Reagovali na něj i představitelé církve – a to jak domácí, tak i světové.

celý článek


Karmelitky si staví klášter

Sestra karmelitka se zednickým kladívkem, kolečkem či za volantem traktoru. Takové obrázky lze spatřit v Drastech, osadě nedaleko Prahy. V prostorách bývalého statku tu roste…

celý článek




Redakční systém WebRedakce - NETservis s.r.o. © 2019

© Katolický týdeník 2004 - 2018, všechna práva vyhrazena     Mapa webu RSS kanál XML Sitemap  |  Online platby přes GoPay